Έναν περίπου χρόνο μετά την ταξινόμηση του εθισμού στα video games στις ψυχικές ασθένειες, ο ΠΟΥ (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας) αναγνωρίζει και επίσημα πλέον ως ασθένεια το “Gaming Disorder”. Η επικύρωση της απόφασης έγινε από τα 194 μέλη του ΠΟΥ στο 72ο Παγκόσμιο Συνέδριο Υγείας, με την ενσωμάτωση να γίνεται στη λίστα ICD-11 (Διεθνής Ταξινόμηση Ασθενειών και Προβλημάτων Υγείας) που θα λαμβάνεται υπόψιν από την 1η Ιανουαρίου 2022.
Το Gaming Disorder χαρακτηρίζεται από ένα μοτίβο μόνιμης ή επαναλαμβανόμενης συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια του gaming (online ή offline) που εκδηλώνεται με:
Η πρόθεση του ΠΟΥ να ταξινομήσει το gaming στις ψυχικές ασθένειες αντιμετωπίστηκε αρνητικά από τη βιομηχανία του gaming και θεωρήθηκε “βεβιασμένη κίνηση”. Για να υποστηρίξουν τους ισχυρισμούς τους, αντιπαραθέτουν άλλα αποδεικτικά στοιχεία και έρευνες που αναδεικνύουν τα οφέλη του gaming στον οικονομικό, πολιτικο, κοινωνικό, δημιουργικό και εκπαιδευτικό τομέα.
Παρόλα αυτά, ο ΠΟΥ παρέμεινε σταθερός στην απόφαση του, την οποία βασίζει σε βαθιά εξέταση των διαθέσιμων στοιχείων και με τη συναίνεση εμπειρογνωμόνων και ειδικών από διαφορετικούς κλάδους και περιοχές του κόσμου.
[via]
Η Nintendo και η The Lego Group συνεχίζουν τη συνεργασία τους, καθώς προανήγγειλαν την κυκλοφορίας…
Η OpenAI απομάκρυνε έναν προγραμματιστή που κατασκεύασε μια συσκευή που μπορούσε να ανταποκρίνεται σε αιτήματα…
Τη δυνατότητα εξ αποστάσεως ταυτοποίησης για την πιστοποίηση του αριθμού κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο…
Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία - Newsbeast play…
Το ταξίδι στο χρόνο έχει από καιρό απορριφθεί ως αδύνατο, εν μέρει λόγω του διαβόητου…
Το μεγαλύτερο έργο αποθήκευσης μπαταριών στην Ευρώπη χτίζεται σε πρώην ανθρακωρυχείο - Newsbeast play …
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment