Η Google γιορτάζει την 10η επέτειο του καταστήματος εφαρμογών Google Play με ένα νέο logo, το οποίο δεν φέρνει κάποια συγκλονιστική αλλαγή σε σύγκριση με το προηγούμενο αλλά ακολουθεί την φιλοσοφία του αντίστοιχου logo που «άλλαξε» πρόσφατα και για τον Chrome browser.
Στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, ο Tian Lim, αντιπρόεδρος του Google Play, σημειώνει τα εξής:
Παρουσιάζουμε έναν νέο λογότυπο που αντιπροσωπεύει με καλύτερο τρόπο την μαγεία της Google και ταιριάζει περισσότερο με το branding των χρήσιμων προϊόντων μας, όπως τα Search, Assistant, Photos, Gmail κ.ά.
Μια δεκαετία μετά, περισσότεροι από 2.5 δισεκατομμύρια χρήστες σε 190+ χώρες του κόσμου χρησιμοποιούν το Google Play κάθε μήνα για να ανακαλύπτουν νέες εφαρμογές, παιχνίδια και ψηφιακό περιεχόμενο. Και περισσότεροι από 2 εκατομμύρια developers συνεργάζονται μαζί μας για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να προσεγγίσουν χρήστες από όλο τον κόσμο.
Εκτός από την ανεπαίσθητη αλλαγή στο logo του Google Play, η Google προσφέρει σε όλους τους χρήστες 10x επιπλέον Google Play Points που συλλέγουν με τις αγορές τους μέσα από το κατάστημα (εφαρμογές, παιχνίδια και in-app περιεχόμενο).
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!