Categories: Facebook

Ακόμα πιο εκνευριστική αναμένεται ότι θα γίνει η εμπειρία χρήσης του YouTube


Η Google προσπαθεί διαρκώς να βρει τρόπους για να εμποδίσει τους adblockers να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα YouTube. Τον Ιούνιο του περασμένου έτους, άρχισε να περιορίζει τα videos σε μόλις τρία, εάν εντοπίζει adblock. Αυτό γινόταν με μια προτροπή, η οποία αργότερα αναθεωρήθηκε σε μια προτροπή όπου θα μετρούσε αντίστροφα 30-60 δευτερόλεπτα πριν αρχίσει να παίζει μια διαφήμιση.

Καθώς αυτές οι προσπάθειες δεν απέδωσαν τους καρπούς που ήλπιζε η Google, καθώς και adblockers όπως το uBlock Origin εξελίχθηκαν για να τις αντιμετωπίσουν, τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία εξέφρασε ξεκάθαρα τη δυσαρέσκειά της για την όλη κατάσταση με κάποια πιο αυστηρά μέτρα.

Η Google τώρα προφανώς θέλει να καταστήσει αδύνατο για τα παραδοσιακά adblockers να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα video της. Σύμφωνα με το SponsorBlock, το οποίο βοηθά στο μπλοκάρισμα των χορηγούμενων τμημάτων μέσα στα videos του YouTube, το οποίο τυχαίνει να αποτελεί άλλη μια σημαντική ενόχληση για τους θεατές, η Google εργάζεται για την έγχυση διαφημίσεων από την πλευρά του server, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις θα βρίσκονται μέσα στα ίδια τα videos.

Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε στην παρούσα φάση πως θα αποφασίσει να προχωρήσει η Google, αλλά το ενδεχόμενο να πετάγονται διαφημίσεις hardcoded μέσα στα videos σίγουρα θα δυσκολέψει αρκετά τη δουλειά των adblockers και φυσικά θα εκνευρίσει ακόμα περισσότερο τους χρήστες του YouTube.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η TCL φέρνει την επανάσταση στο έξυπνο σπίτι [CES 2025]

Στην CES 2025, η TCL κάνει την τεχνολογία πιο ανθρώπινη, προσφέροντας στους καταναλωτές μια καθηλωτική…

2 ώρες ago

Ανακοίνωσε επένδυση $20 δισ. για κέντρα δεδομένων στις ΗΠΑ

Ο επερχόμενος πρόεδρος Donald Trump άνοιξε τη συνέντευξη Τύπου στο Mar-a-Lago στις 7 Ιανουαρίου ανακοινώνοντας…

2 ώρες ago

Απίστευτα υψηλό το κόστος ανάπτυξης των παιχνδιών

Η Activision κυκλοφορεί κάθε χρόνο παιχνίδια Call of Duty εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες και…

3 ώρες ago

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε

Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε…

3 ώρες ago

Αγωγή κατά της Meta διότι εκπαιδεύει τα AI μοντέλα της με προστατευμένο περιεχόμενο

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κατακτήσει τον κόσμο και φαίνεται να είναι το θέμα της μόδας…

3 ώρες ago

Η εταιρεία δεν δίνει δεκάρα για τους πειρατές του Windows

Ένας πρώην υπάλληλος της Microsoft δημοσιεύει στο X ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται για την…

3 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.