Ακόμα πιο εκνευριστική αναμένεται ότι θα γίνει η εμπειρία χρήσης του YouTube

0


Η Google προσπαθεί διαρκώς να βρει τρόπους για να εμποδίσει τους adblockers να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα YouTube. Τον Ιούνιο του περασμένου έτους, άρχισε να περιορίζει τα videos σε μόλις τρία, εάν εντοπίζει adblock. Αυτό γινόταν με μια προτροπή, η οποία αργότερα αναθεωρήθηκε σε μια προτροπή όπου θα μετρούσε αντίστροφα 30-60 δευτερόλεπτα πριν αρχίσει να παίζει μια διαφήμιση.

Καθώς αυτές οι προσπάθειες δεν απέδωσαν τους καρπούς που ήλπιζε η Google, καθώς και adblockers όπως το uBlock Origin εξελίχθηκαν για να τις αντιμετωπίσουν, τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία εξέφρασε ξεκάθαρα τη δυσαρέσκειά της για την όλη κατάσταση με κάποια πιο αυστηρά μέτρα.

Η Google τώρα προφανώς θέλει να καταστήσει αδύνατο για τα παραδοσιακά adblockers να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα video της. Σύμφωνα με το SponsorBlock, το οποίο βοηθά στο μπλοκάρισμα των χορηγούμενων τμημάτων μέσα στα videos του YouTube, το οποίο τυχαίνει να αποτελεί άλλη μια σημαντική ενόχληση για τους θεατές, η Google εργάζεται για την έγχυση διαφημίσεων από την πλευρά του server, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις θα βρίσκονται μέσα στα ίδια τα videos.

Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε στην παρούσα φάση πως θα αποφασίσει να προχωρήσει η Google, αλλά το ενδεχόμενο να πετάγονται διαφημίσεις hardcoded μέσα στα videos σίγουρα θα δυσκολέψει αρκετά τη δουλειά των adblockers και φυσικά θα εκνευρίσει ακόμα περισσότερο τους χρήστες του YouTube.



Πηγή