Τα Stories είναι μία από τις πιο επιτυχημένες εμπνεύσεις που γνωρίσαμε πρώτα μέσα από το Snapchat για να κλαπούν στη συνέχεια από τη Facebook και να ενσωματωθούν σε όλες τις υπηρεσίες της (Instagram, WhatsApp, Facebook Messenger). Ιδιαίτερα στο Instagram έχουν σημειώει τρομακτική επιτυχία και γι’ αυτό η εταιρεία έχει προσθέσει ανάμεσα τους ορισμένες διαφημίσεις.
Το ίδιο αναμένεται ότι θα κάνει πολύ σύντομα και στα Stories που εμφανίζονται στο Facebook, με clips διάρκειας 5-15 δευτερολέπτων που σε πρώτη φάση θα είναι εφικτό να παραβλέψεις με ένα swipe. Παρόλα αυτά, η πρόσφατη κίνηση του Snapchat να προσθέσει unskippable διαφημίσεις 6 δευτερολέπτων σε ορισμένες κατηγόριες, ίσως αποτελεί προάγγελο του τι θα επακολουθήσει σε Instagram και Facebook.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα TechCrunch, καθημερινά οι χρήστες παρακολουθούν περίπου 300 εκατ. Instagram Stories, 150 εκατ. Facebook Stories και, παραδόξως, 450 εκατ. WhatsApp Stories, επομένως, είναι λογικό η Facebook να προσπαθήσει να βγάλει ψωμάκι από την υπόθεση.
[via]
Ένας πρώην υπάλληλος της OpenAI, ο Suchir Balaji, βρέθηκε πρόσφατα νεκρός στο διαμέρισμα του στο…
Ίσως πρέπει να το σκεφτείτε δύο φορές πριν αποφασίσετε τι θα φάτε στο επόμενο γεύμα…
Η Google παρουσιάζει την επόμενη γενιά τεχνητής νοημοσύνης με το Gemini 2.0 - Newsbeast play…
Το Onimusha: Way of the Sword, η πρώτη νέα προσθήκη στο franchise σαμουράι τρόμου της…
Το πρωτότυπο ντοκιμαντέρ Elton John: Never too Late, σε σκηνοθεσία των R.J. Cutler και David Furnish, είναι τώρα διαθέσιμο, αποκλειστικά…
Το αγαπημένο και πολυδιαφημισμένο Okami θα αποκτήσει sequel, αν και οι λεπτομέρειες είναι, μέχρι στιγμής,…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment