Τα Stories είναι μία από τις πιο επιτυχημένες εμπνεύσεις που γνωρίσαμε πρώτα μέσα από το Snapchat για να κλαπούν στη συνέχεια από τη Facebook και να ενσωματωθούν σε όλες τις υπηρεσίες της (Instagram, WhatsApp, Facebook Messenger). Ιδιαίτερα στο Instagram έχουν σημειώει τρομακτική επιτυχία και γι’ αυτό η εταιρεία έχει προσθέσει ανάμεσα τους ορισμένες διαφημίσεις.
Το ίδιο αναμένεται ότι θα κάνει πολύ σύντομα και στα Stories που εμφανίζονται στο Facebook, με clips διάρκειας 5-15 δευτερολέπτων που σε πρώτη φάση θα είναι εφικτό να παραβλέψεις με ένα swipe. Παρόλα αυτά, η πρόσφατη κίνηση του Snapchat να προσθέσει unskippable διαφημίσεις 6 δευτερολέπτων σε ορισμένες κατηγόριες, ίσως αποτελεί προάγγελο του τι θα επακολουθήσει σε Instagram και Facebook.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα TechCrunch, καθημερινά οι χρήστες παρακολουθούν περίπου 300 εκατ. Instagram Stories, 150 εκατ. Facebook Stories και, παραδόξως, 450 εκατ. WhatsApp Stories, επομένως, είναι λογικό η Facebook να προσπαθήσει να βγάλει ψωμάκι από την υπόθεση.
[via]
Μετά από πολλές φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό, η Nintendo ανακοίνωσε επίσημα τη νέα…
Η Sony έχει δηλώσει ότι η επερχόμενη ταινία Until Dawn έχει σκοπό να μεταδώσει το…
Οι έντονες φήμες των προηγούμενων ημερών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, καθώς η Nintendo αποκάλυψε…
Κατά τη διάρκεια του 2024, ο πιο συχνός τύπος περιστατικών ασφαλείας που αντιμετώπισαν οι εταιρείες…
Η Sparkle υπέγραψε συμφωνία με την Oceanic Environmental Cables (OEC) για ανάκτηση και ανακύκλωση πλήθους ανενεργών…
Εκτεταμένη κυβερνοεπίθεση DoS στο δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ: Προβλήματα στο gov.gr - Newsbeast play …
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment