Πριν από τέσσερα χρόνια, η Facebook δαπανούσε περισσότερα από $15 δισ. για να εξαγοράσει μία από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες messaging, το WhatsApp. Από τότε μέχρι και σήμερα, η εταιρεία δεν προσπάθησε ιδιαίτερα πολύ να εκμεταλλευτεί εμπορικά το γεγονός ότι χρησιμοποιείται από 1+ δισ. χρήστες παγκοσμίως.
Παρά το γεγονός ότι έχει λανσάρει και την υπηρεσία WhatsApp Business, μόλις τώρα αποφασίζει ότι έφτασε ο καιρός να βγάλει πραγματικό κέρδος προσθέτοντας εργαλεία για επιχειρήσεις και καταναλωτές. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα μπορούν να δώσουν τον αριθμό τους σε μια επιχείρηση για να λαμβάνουν σε αυτόν ενημερώσεις σχετικά με προϊόντα, εκπτώσεις, την πορεία της παραγγελίας τους κλπ., και οι επιχειρήσεις με τη σειρά τους θα μπορούν να προσθέτουν ειδικό κουμπί στις ιστοσελίδες τους για άμεση επικοινωνία.
Πως θα βγαίνει το χρήμα; Μια επιχείρηση θα μπορεί να απαντήσει δωρεάν στον πελάτη μέσα σε 24 ώρες από τη στιγμή που έλαβε το μήνυμα του. Εάν ξεπεράσει αυτό το χρονικό όριο, τότε θα χρεώνεται με κάποιο ποσό αν θέλει να διατηρήσει την επικοινωνία με τον πελάτη. Οι χρεώσεις θα είναι μεταξύ 0.5-0.9 cents για κάθε μήνυμα, αλλά καταλαβαίνουμε ότι όποια επιχείρηση θέλει να χρησιμοποιεί το WhatsApp εντελώς δωρεάν, τότε θα πρέπει να απαντά γρήγορα στα αιτήματα των πελατών της.
Τέλος, από το 2019 θα αρχίσουν να εμφανίζονται διαφημίσεις του Facebook στο Status, την αντίστοιχη λειτουργία των Stories για το WhatsApp.
[WhatsApp]
Μέχρι και 9 ώρες στις οθόνες – Έρχεται το σχέδιο της κυβέρνησης για την προστασία…
Η τεχνητή νοημοσύνη εκπαιδεύεται να εντοπίζει προειδοποιητικά σημάδια στις εξετάσεις αίματος - Newsbeast play …
Σύμφωνα με νέα αναφορά του Reuters, την περασμένη εβδομάδα hackers υπέκλεψαν διάφορα extensions του Chrome.…
Ο CEO της Google, Sundar Pichai, φέρεται να δήλωσε στους υπαλλήλους της Google ότι το…
Ο εγκέφαλός μας είναι ένας πολύπλοκος και ισχυρός υπολογιστής ικανός να επεξεργάζεται πληροφορίες με μεγάλη…
Ένα μεγάλο υβρίδιο αστεροειδούς-κομήτη που περιστρέφεται μεταξύ Ποσειδώνα και Δία αποτελεί μια ενδιαφέρουσα εκκεντρική περίπτωση…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment