Categories: Facebook

Έρχεται πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις;


Η Apple φαίνεται ότι επεξεργάζεται το ενδεχόμενο να προσφέρει πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις για την υπηρεσία Apple TV+ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με το Broadcaster’s Audience Research Board (BARB) για να διερευνήσει τις απαραίτητες τεχνικές συλλογής δεδομένων για την παρακολούθηση των διαφημιστικών αποτελεσμάτων.

Προς το παρόν, το BARB παρέχει στατιστικά στοιχεία τηλεθέασης για τα μεγάλα βρετανικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των BBC, ITV, Channel 4 και Sky, καθώς και για τον προγραμματισμό του Apple TV+. Αυτές οι νέες συζητήσεις υποδηλώνουν ότι η Apple ετοιμάζεται να εφαρμόσει μια διαφημιστικά υποστηριζόμενη βαθμίδα στην υπηρεσία streaming της, παρόμοια με τις κινήσεις των ανταγωνιστών της, όπως το Netflix, το Disney+ και το Amazon Prime Video.

Αν και το BARB παρακολουθεί ήδη τον χρόνο προβολής του περιεχομένου στο Apple TV+, απαιτούνται πρόσθετες τεχνικές για την ακριβή παρακολούθηση των διαφημιστικών μετρήσεων. Τα δεδομένα αυτά είναι ζωτικής σημασίας για τους διαφημιστές προκειμένου να αξιολογήσουν την εμβέλεια και τον αντίκτυπο των εκστρατειών τους στην πλατφόρμα. Εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Apple φέρεται να έχει επίσης διεξάγει παρόμοιες συζητήσεις με οργανισμούς αξιολόγησης στις ΗΠΑ.

Η Apple έχει ήδη συμπεριλάβει περιορισμένης έκτασης διαφημίσεις στις ζωντανές αθλητικές μεταδώσεις της, όπως η περσινή κάλυψη του Major League Soccer, όπου ενσωματώθηκαν διαφημίσεις ακόμη και για τους κατόχους του Season Pass. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι τον Μάρτιο η Apple προσέλαβε τον Joseph Cady, πρώην διαφημιστικό στέλεχος της NBCUniversal, για να ενισχύσει την ομάδα διαφήμισης video.

Ανταγωνιστές όπως το Netflix και το Disney+ έχουν λανσάρει με επιτυχία συνδρομητικά πακέτα χαμηλότερου κόστους με διαφημίσεις, τα οποία τους βοήθησαν να προσελκύσουν επιπλέον συνδρομητές και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Για παράδειγμα, η Netflix ανακοίνωσε πρόσφατα έσοδα-ρεκόρ, εν μέρει λόγω της αύξησης των συνδρομητών κατά 34% στο ad-based πακέτο της.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Η Nintendo ετοιμάζει LEGO έκδοση του Game Boy

Η Nintendo και η The Lego Group συνεχίζουν τη συνεργασία τους, καθώς προανήγγειλαν την κυκλοφορίας…

3 ώρες ago

Κάποιος έφτιαξε αυτόματο όπλο που πυροβολούσε με εντολές μέσω ChatGPT

Η OpenAI απομάκρυνε έναν προγραμματιστή που κατασκεύασε μια συσκευή που μπορούσε να ανταποκρίνεται σε αιτήματα…

4 ώρες ago

Ταυτοποίηση και πιστοποίηση αριθμού κινητού τηλεφώνου εξ αποστάσεως

Τη δυνατότητα εξ αποστάσεως ταυτοποίησης για την πιστοποίηση του αριθμού κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο…

4 ώρες ago

Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία

Πώς η SpaceX του Έλον Μασκ θέλει να κερδίσει έδαφος στην Ιταλία - Newsbeast play…

14 ώρες ago

Ερευνητής ισχυρίζεται ότι έλυσε το «παράδοξο του παππού» και ότι είναι εφικτό!

Το ταξίδι στο χρόνο έχει από καιρό απορριφθεί ως αδύνατο, εν μέρει λόγω του διαβόητου…

15 ώρες ago

Το μεγαλύτερο έργο αποθήκευσης μπαταριών στην Ευρώπη χτίζεται σε πρώην ανθρακωρυχείο

Το μεγαλύτερο έργο αποθήκευσης μπαταριών στην Ευρώπη χτίζεται σε πρώην ανθρακωρυχείο - Newsbeast play …

15 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.