Categories: Facebook

Έρχεται πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις;


Η Apple φαίνεται ότι επεξεργάζεται το ενδεχόμενο να προσφέρει πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις για την υπηρεσία Apple TV+ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με το Broadcaster’s Audience Research Board (BARB) για να διερευνήσει τις απαραίτητες τεχνικές συλλογής δεδομένων για την παρακολούθηση των διαφημιστικών αποτελεσμάτων.

Προς το παρόν, το BARB παρέχει στατιστικά στοιχεία τηλεθέασης για τα μεγάλα βρετανικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των BBC, ITV, Channel 4 και Sky, καθώς και για τον προγραμματισμό του Apple TV+. Αυτές οι νέες συζητήσεις υποδηλώνουν ότι η Apple ετοιμάζεται να εφαρμόσει μια διαφημιστικά υποστηριζόμενη βαθμίδα στην υπηρεσία streaming της, παρόμοια με τις κινήσεις των ανταγωνιστών της, όπως το Netflix, το Disney+ και το Amazon Prime Video.

Αν και το BARB παρακολουθεί ήδη τον χρόνο προβολής του περιεχομένου στο Apple TV+, απαιτούνται πρόσθετες τεχνικές για την ακριβή παρακολούθηση των διαφημιστικών μετρήσεων. Τα δεδομένα αυτά είναι ζωτικής σημασίας για τους διαφημιστές προκειμένου να αξιολογήσουν την εμβέλεια και τον αντίκτυπο των εκστρατειών τους στην πλατφόρμα. Εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Apple φέρεται να έχει επίσης διεξάγει παρόμοιες συζητήσεις με οργανισμούς αξιολόγησης στις ΗΠΑ.

Η Apple έχει ήδη συμπεριλάβει περιορισμένης έκτασης διαφημίσεις στις ζωντανές αθλητικές μεταδώσεις της, όπως η περσινή κάλυψη του Major League Soccer, όπου ενσωματώθηκαν διαφημίσεις ακόμη και για τους κατόχους του Season Pass. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι τον Μάρτιο η Apple προσέλαβε τον Joseph Cady, πρώην διαφημιστικό στέλεχος της NBCUniversal, για να ενισχύσει την ομάδα διαφήμισης video.

Ανταγωνιστές όπως το Netflix και το Disney+ έχουν λανσάρει με επιτυχία συνδρομητικά πακέτα χαμηλότερου κόστους με διαφημίσεις, τα οποία τους βοήθησαν να προσελκύσουν επιπλέον συνδρομητές και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Για παράδειγμα, η Netflix ανακοίνωσε πρόσφατα έσοδα-ρεκόρ, εν μέρει λόγω της αύξησης των συνδρομητών κατά 34% στο ad-based πακέτο της.



Πηγή

iTech News

Leave a Comment
Share
Published by
iTech News

Recent Posts

Κλωνοποιημένο είδος κυοφόρησε και γέννησε απογόνους!

Ένα κλωνοποιημένο είδος που απειλείται με εξαφάνιση κυοφόρησε και γέννησε, γεγονός που οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν…

1 ώρα ago

Μυστηριώδεις ραβδώσεις σε αστεροειδή μπορεί να σχηματίστηκαν από αλμυρό νερό!

Σε έναν μεγάλο αστεροειδή που ονομάζεται Vesta, οι μυστηριώδεις καμπυλωτές χαράδρες και οι αποθέσεις σε…

2 ώρες ago

Φαίνεται ότι θα μας ενημερώνει για το πόσο χρόνο χρειάζεται το iPhone για να φορτίσει

Η Apple φαίνεται να εργάζεται πάνω σε μια νέα λειτουργία φόρτισης μπαταρίας για το iPhone…

2 ώρες ago

Η Interpol έκλεισε πάνω από 22.000 κακόβουλες διευθύνσεις IP

Μια παγκόσμια επιχείρηση της Interpol έκλεισε πάνω από 22.000 διευθύνσεις IP που συνδέονται με εγκλήματα…

2 ώρες ago

Κυκλοφόρησε για PS5 το παιχνίδι που θέλει να μας ευαισθητοποιήσει για τη Νόσο Alzheimer

Η πορτογαλική εταιρεία Octopus Embrace ανακοινώνει την κυκλοφορία του βραβευμένου Back Then (PS Store, trailer,…

2 ώρες ago

Τα διαχρονικά μυστήρια πίσω από τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τον σκοπό του [Video]

Το Stonehenge βρίσκεται περίπου 150 χιλιόμετρα δυτικά του Λονδίνου και είναι ένα από τα πιο…

3 ώρες ago

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.