Η επέλαση των Κινέζων κατασκευαστών smartphones στην Ευρώπη είναι εμφανής σε όλους μας τα τελευταία 2-3 χρόνια. Πριν από το 2015 επικρατούσε ο όρος “κινεζιά” για τα προϊόντα που προερχόταν από εταιρείες όπως είναι οι Huawei, Xiaomi και Oppo, αλλά ο τροχός έχει γυρίσει για τα καλά.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Canalys, ένα στα τρία smartphones που πωλούνται στην Ευρώπη προέρχεται από κινέζικη εταιρεία. Μέσα στο 2018 παρατηρήθηκε πτώση 4% στον συνολικό αριθμό πωλήσεων, με 197 εκατομμύρια συσκευές να πωλούνται στη γηραιά Ήπειρο και το 32% εξ αυτών είναι κινεζικής προέλευσης.
Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η αλματώδης ανάπτυξη των Huawei, Xiaomi και άλλων εταιρειών της Κίνας στην Ευρώπη, οφείλεται στην πολύ εχθρική πολιτική της ΗΠΑ που τους έχει αναγκάσει να στοχεύσουν ιδιαίτερα επιθετικά στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Η πολιτική κατάσταση μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ έχει ωφελήσει τους Ευρωπαίους πολίτες. Η Ευρωπαϊκή αγορά είναι ώριμη και ο ρυθμός αντικατάστασης των συσκευών έχει μειωθεί, παρόλα αυτά, οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν βρει την ευκαιρία να διεισδύσουν. Τα παραδείγματα των Huawei και Xiaomi είναι χαρακτηριστικά, καθώς κατάφεραν να προσφέρουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές που αδρανοποίησαν τους άλλους κατασκευαστές, όπως επίσης χρησιμοποίησαν το τεράστιο μέγεθος τους για να εκτοπίσουν τις μικρότερες εταιρείες από την Ευρώπη
Ben Stanton, senior analyst στην Canalys.
Στην κορυφή των πωλήσεων για το 2018 στην Ευρώπη βρέθηκε ξανά η Samsung με 61.6 εκατομμύρια συσκευές (πτώση 10%), ακολουθεί η Apple με 42.8 εκατ. συσκευές (πτώση 6%), στην τρίτη η Huawei με 42.5 εκατ. συσκευές (άνοδος 54%) και κλείνουν την πεντάδα οι Xiaomi και HMD Global (Nokia).
Στη Δυτική Ευρώπη οι αποστολές μειώθηκαν κατά 8% στα 128 εκατ. τεμάχια, το μικρότερο επίπεδο από το 2013, αλλά οι υψηλότερες τιμές πώλησης έχουν ισορροπήσει το οικονομικό σκέλος.
Στις αγορές με το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τις Σκανδιναβικές χώρες, η πτώση ήταν μεγαλύτερη. Ο λόγος ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει μεγάλη καινοτομία στην κατηγορία των ναυαρχίδων που θα ωθήσει τους καταναλωτές να αναβαθμίσουν τις συσκευές τους. Παρόλα αυτά, στις χώρες με χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, καταγράφηκε άνοδος μέσα στο 2018. Σε αυτό βοηθά και το γεγονός ότι στη mid-range κατηγορία εμφανίστηκαν οθόνες με notch και διπλές κάμερες.
Ben Stanton, senior analyst στην Canalys.
[via]
Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης -…
Τι κοινό έχουν οι OpenAI, Anthropic και Meta; Είναι τεχνολογικοί γίγαντες που πρόσφατα δάνεισαν την…
«Θέλω να βγάλω (νέα) ταυτότητα» – «Τσίπουρο πίνεις;»: Γενέθλια για το mAigov, οι 10 πιο…
Μαζί με το νέο Gemini 2.0, η Google ανακοίνωσε σήμερα μια νέα λειτουργία που ονομάζεται…
Μια δυσχερής διακοπή υπηρεσιών έπληξε αρκετές από τις εφαρμογές της Meta, με χιλιάδες ανθρώπους παγκοσμίως…
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του Gemini 1.5, το τμήμα DeepMind της Google…
Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies, για την παροχή των υπηρεσιών της, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις και να αναλύσει την επισκεψιμότητα. Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τη πολιτική χρήση των cookies.
Leave a Comment