Με αυτά τα μέτρα η Facebook θέλει να προστατεύσει τη διαφάνεια των Ευρωεκλογών

4


Αποφασισμένη να μη ξαναβρεθεί στο επίκεντρο για τη διαμόρφωση εκλογικού αποτελέσματος, η Facebook ανακοίνωσε τα μέτρα που θα πάρει για να προστατεύσει τις επερχόμενες Ευρωεκλογές από την ενδεχόμενη ανάμειξη ξένων δυνάμεων.

Όπως εξήγησε ο Richard Allan, αντιπρόεδρος παγκόσμιας πολιτικής της Facebook,

Παρουσιάζουμε μια σειρά νέων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν στην επίτευξη δύο καίριων στόχων που έχουν συζητηθεί με ειδικούς για να προστατεύσουμε την ακεραιότητα των εκλογών. Αυτά αφορούν γενικότερα τη διαφάνεια σε όλες τις μορφές πολιτικής διαφήμισης

Το πρώτο από αυτά τα μέτρα είναι η πιστοποίηση των διαφημιστών. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να δημοσιεύσει διαφημίσεις, θα πρέπει να υποβάλει έγγραφα πιστοποίησης της ταυτότητάς του και να περάσει από ορισμένους τεχνικούς ελέγχους που θα επιβεβαιώσουν τα στοιχεία και την τοποθεσία του. Η Facebook παραδέχεται ότι αυτό μπορεί να παρακαμφθεί, αλλά και πάλι θεωρεί ότι στήνει ένα επιπλέον τείχος ασφαλείας μπροστά σε όποιον επιχειρήσει να χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις για να παρέμβει με κακόβουλο τρόπο. Αυτό το μέτρο ενισχύεται περαιτέρω με αυτοματοποιημένα συστήματα και αναφορές χρηστών.

Ένα άλλο μέτρο είναι η ενημέρωση των ψηφοφόρων για το ποιος έχει πληρώσει για τη διαφήμιση που βλέπουν. Όλες οι πολιτικές διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebook και το Instagram στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα περιλαμβάνουν αναλυτικές πληροφορίες για τον χρηματοδότη, μαζί με στοιχεία επικοινωνίας, τα χρήματα που έχουν ξοδευτεί για αυτές τις διαφημίσεις και ποιος έχει δει τη διαφήμιση με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία. Οι διαφημίσεις που δεν έχουν περάσει από αυτή την πιστοποίηση θα μπλοκάρονται αυτόματα από τα μέσα Απριλίου.

Τέλος, η Facebook θα ανοίξει τη “Βιβλιοθήκη Διαφημίσεων” στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου ο καθένας θα μπορεί να βρει πληροφορίες για τις πολιτικές διαφημίσεις που προβάλλονται στο Facebook. Οι Αρχές Δεοντολογίας θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ελέγχους για τις σχετικές έρευνες τους και τα δεδομένα αυτά θα παραμένουν μέσα στην Ad Library για 7 χρόνια. Πατώντας επάνω σε οποιαδήποτε διαφήμιση σε ενδιαφέρει, θα μπορείς να δεις πόσοι την έχουν παρακολουθήσει και με αναλυτικά δημογραφικά στοιχεία. Η Ad Library θα γίνει διαθέσιμη με μια νέα αναβάθμιση στο API του Facebook.

[Facebook]



Πηγή